"

hihi nice, börjar halv ett imorrn. bara och fortsätta chilla då.
haha fult, jag säger aldrig chilla när jag är seriös. SÅ nu vet ni det.

fick åka med mikaela till matchen förut, som vi förövrigt vann med 6-2 mot stöde. åkte hem, fick mig lite mat, packade, och åkte till pappa, duschade, och satt mig och kollade på tv med pappa. sen såg ja big brother, och nu är ja här. ännu en vecka hos pappa, och imorgon är det bara 48 dagar kvar tills ja åker till grekland. hur s k ö n t som helst. ska jobba imorgon å, inte lika skönt. men lite pengar får jag iallafall, lika brare med tanke på att jag inte känner för att lägga undan lika mycket den här månaden. har inte köpt ett enda klädesplagg på snart två månader typ, så det kliar i fingrarna kan ja lova.
ja det var en liten uppdatering, hoppas jag får till lite bilder i veckan också så det händer nått trevligt här. menmen, ska greja lite med julias design nuja. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0