bra ointressant

tjatja. hade jag kunnat hade jag skjutit min huvudvärk för längesen. den här dagen har varit väldigt fram och tillbaka och det känns som att jag har varit överallt och ingenstans. har både skrattat och gråtit. började dagen med ett sjukhusbesök, fick lite goda nyheter också så det känns ju skönt. sen for vi till polisen och skulle fixa pass, då vart det nå strul så vi fick grejja nya underskrifter och grejer vilket ledde till att vi fick åka hem igen och fixa det. sen for vi till birsta och bytta mina och johans nya löparskor, sedan åkte vi och åt på donken, sen till polisen igen och fixade passet, ser förövrigt hemsk ut på kortet, haha blir så less bara att jag ska leva med det där i fem år. suger ju. sen vandrade vi runt lite på stan, fick ett par jeans av mamma och sedan avslutade vi med en fika. kom hem, sen åkte jag och tränade i två timmar. så jag har knappt varit hemma under hela dagen. är skittrött, men orkar knappt gå upp och lägga mig. ska upp imorgon och måla mitt rum hos pappa också, sen ska jag nog vara med jennifer. har träning på kvällen också. shit full fart hela tiden nu alltså. inte konstigt man är helt slut om kvällarna. dödsskönt med lov iallafall. nä nu babblar jag på så ja säger hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0