tack

Är du uttråkad? - Varsågod och svara.
Vem var den senaste du pussade? - typ mamma, haha
Gillar du någon nu? - nej
Vad gjorde du inatt? - sov
Och i förrgår natt? - sov
Vad gör du innan du ska sova? - om jag inte tänker på allt i hela världen typ, så ser jag kanske på film, tv, smsar, eller läser,
Kan du prata med dina syskon om allt? - nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friade till dig? - hade kanske blivit glad, men jag hade inte sagt ja
Choklad eller glass? - både och tack
Mjukis eller jeans? - båda
Kängor eller gymnastikskor? - converse baby 

Tio fakta
Hemstad/ort? - sundsvall
Hårfärg? - brun
Längd? - långt. 176 -.-
Frisyr? - just nu, jävligt sne boll
Ögonfärg? - blå
Skostorlek? - 39
Brun eller blek? - jag vill vara brun, men är blev
Ålder? - fyller 17 i juni, så 16 då
Födelsedag? - 12 juni

Tio saker om ditt liv
Har du någonsin varit kär? - har ja ju
Tror du på kärlek? - japp
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ångrade mig förut, nu bryr jag mig inte
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - inte vad jag vet, men det tror jag väl inte
Har du någonsin älskat en kille utan att tala om de för honom? - ne
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - både ja och nej
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? - nä
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte direkt kär vid första ögonkastet

Tio saker
Kärlek eller pengar? - kärlek, men helst båda :)
Cider eller öl? - cider
Dag eller natt? - beror ju på
One night stand eller förhållande? - förhållande
Tv eller internet? - tycker om båda ja, hähä
Pepsi eller cola? - fanta
Vild fest eller romantisk hemmakväll? - jadu,
Färgfoto eller svartvita? - beror på vad som passar bäst
Telefonkontakt eller face to face? - beror på, haha..
Bilddagboken eller myspace? - face

Tio har du någonsin...
Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? - nä, men jag håller inte på med sånt heller så
Har du någonsin velat ta livet av dig? - nej
Har du någonsin gjort något du ångrar? - ja
Har du hoppat bungy jump? - nä, men hade vare döcoolt om jag hade vågat ju
Har du någonsin varit med i en olycka? - nä
Har du någonsin ätit en hel tårta? - äter inte ens tårta så nä
Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - ja för tillfället
Har du någonsin gått på bio ensam? - haha ne
Har du någonsin gillat någon utan att det har varit ömsesidigt? - antar de,
Har du någonsin tyckt att världen suger? - ja, väldigt ofta

Tio känslor
Saknar du någon just nu? - ja
Är du glad? - jappp
Är du fundersam? - kan ja lova
Är du uttråkad? - just nu så
Är du tysk? - ne
Är du italienare? - ne
Är du fransk? - ne
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - aldrig varit,
Gillar du någon just nu? - nej

Om dig
Hur mycket är klockan just nu? - 1055
Namn? - sara
Var bor du? - sörberge
Hur många barn vill du ha? - 2 tror ja
Vill du gifta dig? - kanske de, hade ju vare nice de
Rullar du spaghettin eller skär du den? - rullar mest
Har du ätit sushi? - nepp
Favoritglass? - magnum double :'(
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2 tror ja, eller kanske 3 tom
Humör? - trött, less på min huvudvärk men det börjar bli bättre

Fyra grejer.
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nepp
Har du en hund? -  nej
Sover du helst själv eller med någon? - beror på
Tror du på spöken? - tror inte att det är omöjligt iaf

Skulle du...
Skulle du vilja vara längre? - haha verkligen inte
Skulle du vilja väga mer? - inte de heller
Skulle du vilja dricka dig full nu? - nejj

Kan du
Kan du röra på öronen? - nej
Kan du slicka dig på näsan? - ne
Kan du kolla i kors med ögonen? - japp
Kan dina föräldrar lita på dig? - ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - om ens på natten
Kan du vara på en fest utan att dricka? - japp
Kan dina vänner lita på dig? - ja
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - har de redan
Är du sjuk nu? - ja
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har några? - klart ja kan

Har du...
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? - ja
Har du syskon? - ja
Har du ljugit på någon fråga? - nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? - tror jag nog
Har du ljugit idag? - ne
Har du redan tröttnat på de här frågorna? - typ
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
Har du pussat någon som är två år äldre? - ja
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? nej
Har du haft ett förhållande med någon som är två år äldre? - nej

Vem
Vem älskar du? - familj, släkt och vännorna
Vem kan berätta allt för dig? - mina närmsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0