california king bed

Namn: sara
Längd: 176 cm
Sko-storlek: 39
Gör just nu: pratar med jennifer på msn och har lite kuliga planer

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: hmm jaru . är väl rätt snäll ja, kan vara väldigt glad, och jag försöker ju inte döma folk och så utan att veta
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: jag är skitkräsen på mat (gör dock inte mig så mycket), jag har världens sämsta självförtroende vilket kan bli jobbigt för mina vännor vissa gånger, och mitt humör kan gå väldigt upp och ner.
Vad är du rädd för: vill jag inte vara ensam hatar jag att vara det, skrämmer mig väldigt mycket.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: är inte riktigt nöjd med nånting faktiskt.
Det roligaste jobbet du haft/har: har knappt haft nå jobb, jo sommarjobb, men det var inte kul
När skrattade du senast: på lagfesten för lite mer än en timme sen.
Vem åkte du bil med sist: madde och hennes kille, linnea och emma var också med
Vem sov du hos sist: ellen
Vad var du rädd för när du var liten: jag var väldigt väldigt blyg. så jag var rädd för allt förutom för dem jag kände och för det jag kunde
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: delfinskötare & konstnär, hahaha
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: har ju varit där några ggr om året sen jag var 7-8 typ, så det är rätt många
Har du varit utomlands någon gång: japp, spanien, tunisien, bulgarien, turkiet, thailand, och finland, men det känns inte som utomlands
Vilken plats var finast: thailand helt klart.
Största stad/städer du varit i: har ingen koll på sånt där jag eller.
Har du någonsin tagit eller provat droger: nej eller
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: det ska inte vara någon surskalle och som tror att han äger hela stället. han får gärna göra mig glad då jag är sur och irriterad, och att vara gullig då han knappt inser det själv.
Finaste komplimang du fått: det var en som sa till mig en gång hur underbar jag var, att jag alltid gjorde den personen på så bra humör. det tog fint de faktiskt
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll alls faktiskt.
Sommar eller vinter: sommar, jävligt less på vintern nu alltså
Vår eller höst: gillar båda ja, fast jag tror våren är bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0