sleepy

agnes den bästa åkerlund om inomhusligan:
menade mest formen... men färgen var jävligt snygg den med även om den var redigerad!
svar: haha tack agnes :) ..


Tjatja. satt ingenting alls vid datorn igår, utan sov mest.
var på skolan, och sov. kom hem från skolan, jennifer var här ett tag. bror kom och åt middag, sen sov ja. såg på film, sen sov jag igen. haha.. skolan rullade på bra idag, är fortfarande trött och hängig så träning får vänta för min del.. dock skönt med fredag imorgon. vill in på birren, ska höra med jennifer vad vi sa om det. det kliar i fingrarna på mig, fick hem min beställning från hm igår, men vill ha mer. haha. nä nu orkar ja inte skriver mer. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0