jose gonzalez

gomorgon.
halvligger här i soffan med datorn i knät. blev klar rätt snabbt idag då jag inte gjort ett skit med håret. skönt de. snöar som ett as ute igen -.- har tyckt länge nu att det räcker med all denna snö, också kommer det mer. ja det är ju riktigt nice de... är iallafall hos mamma och då har jag aldrig någon lust att uppdatera, har knappt knäppt nå kort och det finns ingenting och skriva med tanke på att det enda jag gör den här veckan är fotboll. igår var min enda lediga dag och gud så skönt det var. gjorde absolut ingenting. skoldagen var dock jäkligt kul. onsdagar är alltid värst med lektioner och så, och ändå skrattade jag mig igenom hela dagen. bra kul de.
ikväll har jag träning och går det inte bra idag vet jag inte vart jag tar vägen. verkar ha kommit in i nån dålig period eller nått. känns som att ingenting jag gör går bra. väldigt irriterande. är cup till helgen också, så det hade ju varit bra ifall den där perioden tar slut typ idag.

nej nu säger jag hejdå. så märker vi när jag uppdaterar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0