five to one

gokväll. sitter här med min finfina huvudvärk. älskart.
har haft träning men min armbåge sket sig, så nu ska jag vila den och köra lite andra grejor istället. kanske låter kult. skönt med fredag imorgon, dock inte dubbeltimme matte. fast olle sköt upp provet en vecka vilket faktiskt kändes jävligt skönt, så det var ju bra. vill ha helg. vill kunna sova ut om mornarna och speciellt med tanke på hur trött jag varit hela veckan. har min första lagfest med damerna på lördag också, blir nog skoj de. och det är väl mina ända planer för helgen än så länge. kanske dyker om nått mer kult, vi får la se.

nej nu ska jag lyssna på lite mer mysmusik innan jag intar sängläge. ska upp tidigt imorgon och den här gången har jag bett pappa ringa mig så det inte blir som sist. hehe, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0