Dag 29 – Dina mål

jag vet precis vad mina mål är just nu.
har länge velat utvecklas på kamerabiten men nu får jag lägga det åt sidan lite då jag inte kan köpa nya objektiv osv det här året. jag och tre stycken andra ska försöka spara ihop tillräckligt med pengar för att kunna åka till thailand om ett år. vi tänker gå in stenhårt genom att spara pengar varje månad, och jobba. i och med det kan jag inte lägga pengar på nya kameragrejor.
det kanske låter omöjligt i era öron men de är det inte. vi har pratat om det här ett tag nu och kommit fram till att vi ska satsa. vi kommer klara det om vi inte slarvar, och med tanke på hur taggad vi är på att lyckas så tror jag det kommer bli skitbra. det kommer bli världens bästa resa som jag får dela med mina bästa, kan inte bli bättre.
visst, detta är inget framtidsmål, men det är mitt nuvarande mål helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0