bauhaus

mentja. kom hem för cirkus en timme sen kanske, har sen dess grejjat med att lägga upp ett par gardiner, satt upp dom och satt upp nya lampor i vardagsrummet. vart fint måste ja säga, lite smågrejjor så hade det vare perfa. glad över att det händer något här i lyan, haha.. shoppingen gick bra och vi avslutade allt med en liten fika på ikea, mysigtmysigt. fick med mig vit takfärg, röd och svart väggfärg, en massa penslar,rollar och allt som hör till den biten, gardiner, doftljus, och små glasgrejor jag kan ha ljusena i, hem. vill börjar greja på en gång ju,  pirrar i händerna. men pappa ska slänga alla grejor förutom sängen och garderoben imorgon, sen ska jag riva ner alla affischer (haha ja, jag har tusentals affischer på väggarna -.-) och börja spackla. men är skiträdd att den röda färgen ska se hemsk ut väl uppe på väggen, vad gör man då liksom?? vafan gör jag om allt ser skit ut när det är klart???? haha ja nu har jag blabblat på om mitt ogjorda ointressanta rum en stund så jag kanske ska ta och säga hejdå helt enkelt. mmtjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0