yes, where dig i go wrong?

Har längtat efter sängen i flera timmar, och när jag väl kommer hem har jag inte lust alls att gå och lägga mig längre. Vill hellre sitta här och kolla runt och ha en dålig natt. Varför vet jag inte. Eller ja, kanske kanske.

Mamma kom iallafall och hämtade mig vid halv nio, åkte upp till ncc och kikade lite innan jag intog kioskposition. Och där har jag stått till klockan tre, fyfan må ja säga. Tiden gick väl någorlunda fort ibland, men annars så var det bara segt. Hade iallafall trevligt sällskap, träffade lite kula människor, fast annars så gjorde jag toast och städade läktaren på äckliga saker. Inte alls illa för en fredagskväll va?

Trots min olust att gå och lägga mig ska jag ändå göra det snart. Vem vet, kanske hittar jag nått trevligt program att kolla på innan jag somnar in. Eller så ligger jag och stirrar in i väggen nån timme som i vanlig ordning. Jadu, ingen som vet. Jag vet bara att klockan snart är halv fyra på natten och att jag är mer less än vad jag vill, men framför allt trodde ja skulle bli.

Hejdå suckers, ha en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0