today

Jag vill säga godmorgon för det känns som att jag precis har klivit upp, men icke. Klev upp för två timmar sen efter en lång spelkväll inatt. Hua, somnade vid fem halv sex kanske. Så en sovmorgon till halv tre satt väldigt fint. Har dock blivit väldigt förskyld och har ont i hela ansiktet ungefär. Så tur jag inte ska jobba ikväll, för det min vännor, det hade varut jobbigt. Jag hade iallafall Jennifer vid min sida när ja klev upp, och på den andra sidan hade jag Ellen men hon ställde klockan vid tio och åkte och solade. Jag minns att jag sa hejdå, och att jag tog hennes täcke när hon gick. Sen somnade jag in i skön sömn igen. Träningen igår gick bra, vart inte så mycket muskler så jag slapp träningsvärken idag, woho! Min armbåge har dock fått sen en smäll till så nu är min arm stel igen, för dig som vill veta ;)

Har städat lite ute i stugan sen ja klev upp, har tagit in allt vi tog ut igår. Har plockat ur diskmaskinen och fyllt den igen, samt diskat lite för hand. Så duktigt så! Väntar på att Lemons ska komma hem så det händer nått i mitt liv idag. Mamma ska köpa med sig gosallad från coop, så det ska bli gott. Men nu ska ja inta soffläge och se på sällskapsresan. Ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0