och där försvann du

Hejhej, sitter och bea nu och jag skrattar mellan varenda andetag jag tar typ. Vi bakar macarones och dom ser helt enkelt missbildade ut. Ska försöka få ett kort på dessa när det är klart, men det ser förjävligt ut iallafall. Men jag tänker fan inte ge upp då jag har suttit och hackat mandlar i hundra år. Så nu jäklar.
Efter skolan tog vi bussen till ica, sen sprang jag till pappa och hämtade lite grejor, sen sprang jag vidare till nästa busshållsplats där Bea stog så fint och väntade på mig, sen tog vi bussen till norra, och sen gick vi till nästa busshållsplats, och till sist tog vi bussen till Bea. Mycket bussåkande idag må ja säga.
Ska baka klart nu, sen ska jag äntligen få mig lite mat som jag har väntat på sen frukosten imorse, sen ska Bea hjälpa mig med lite plugg. Den kvinnan kan hon!
Nej nu ska jag försöka tysta ner Beas operasång och baka klart dom här jävla macaronesarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0