in my heart

Bra dag, bättre än igår.

Klockan är snart ett och jag mår fantastiskt. Jag väntar på att två avsnitt av grey's ska laddas klart så jag kan fortsätta se, på nått vis hade jag lyckats glömma dessa precis när man inte vill sluta kolla. Så dumt, så dumt.. Jag har iallafall haft en bra kväll, eller en bra dag i huvudtaget. Jag åt en väldigt god sallad till lunch, lämnat tillbaka ena delen av den egentliga nyårsoutfiten, suttit på mammas jobb och kollat på greys. Jag har också övningskört för nästan första gången, och det gick ju riktigt bra det. Sen har jag jobbat på ishallen och fryst ihjäl, timrå förlorade också, sopor. Sen åkte jag hem med Alicia hem till mig och myste på, har kikat på ännu mer G A och haft väldigt trevligt. Hon gick hem för en stund sen och här ligger jag, lyssnar på grym musik och njuter av mitt liv. Säger en än gång att jag har ett grymt liv med jävligt bra människor omkring mig. Imorgon är det sista dagen på detta år, som också har varit mitt bästa på 17 år. Ska nog lägga in en liten resumé eller vad man kallar det för, och njuta lite extra, låter ju bra det. Lika bra man sätter igång med det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0