hope there's someone

Jahaja, ännu en dag närmare jullov och det känns jävligt bra må ja säga!

Var trött som ett djur imorse när alarmet ringde, så efter en liten stund av mys i sängen så orkade jag tillslut ta mig upp. Fixade mig i seg fart och sen promenerade jag till skolan. Först psykologigenomgång med skaplig huvudvärk som gjorde att jag inte tog in ett skit. Sen hade ja bild där jag bara satt och målade konstiga gubbar då läraren inte var där och jag är klar med förra momentet. Sen hade vi tråkig gympa med cirkelbana, har dock aldrig varit så aktiv på gympan förut så det var väl bra såhär strax innan lovet. Efter det hade vi historia där vi fikade massor och pratade mest, och till sist religion en stund innan jag och disco gick till bussen. Kom hem, åt mat, sen kom Alicia, och sen tog vi bussen till birsta. Mötte upp mamma och hon handlade lite kläder till mig, så det var ju inte så illa alls! Mina kilon som jag tappat verkar ha gjort nytta också då jag kom i en storlek mindre, wohoo.

- Nu har jag iallafall varit hemma några timmar. Har suttit här och inte gjort mycket alls. Lär ju hänga här ett tag till innnan jag lägger mig och kollar på tv kanske. Imorgon vankas det julsoaré och sen sista delen av skinkcupen med fotbollen. Har inte varit med så mycket då min armbåge fick sig lite stryk, och den är inte bra än så vi får se hur det går imorgon, om man kommer hem med en skinka till fader eller inte. Det får vi se, men jag tvivlar om det går vägen. Sen åker jag hem och laddar inför sista skoldagen innan lovet, faantaastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0