hold on

Tjatja igen. Blev inte så mycket sängläge förut eller. Istället så åt jag frukost som planerat, sen började jag storstäda rummet. Hängde upp kläderna som låg på golvet, vilket var nästan alla jag ägde, haha.. Har också dammat varenda liten del, så nu Bea kan du inte säga nått mer om det ;) Dammsög och bäddade sängen. Känner mig väldigt duktig må ja säga. Har även provat nyårskläderna och ångrat mig lite, så nu får vi se om jag lämnar tillbaka ena delen eller inte. Det måste jag fundera vidare på. 

Sen skickade Johan sms och bad mig hjälpa honom med att slå in hans julklappar, så han kommer väl om en stund skulle ja tro. Sen måste jag kirra skjuts till Ellen också, nu hur det ska sluta. Ja, det återstår väl att se. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0