grey's anatomy

Tjatja, ligger i soffan och gör i princip ingenting. Ska precis börja kika på grey's i några timmar innan jag går från soffan. igårkväll gick ja på macken och köpte med mig lite gotta och vandrade sen i stormen till Jennifer. Såg på filmer och drack cola. Bra filmer och god cola, så det var ju lyckat. Jullan åkte hem och jag och Jennifer pratade om Thailand och sånt i flera timmar. Så klockan var väl halv sju innan jag somnade imorse iallafall, är dock inte svintrött, så det är ju king de. Disco skulle på röntgen och jag åkte hem, sen dess har ja hängt här i soffan.

Ikväll vankas träningsmatch och jag oroar mig över min armbåge, så hur ska detta slutarå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0