anonym

Godmorgon. Hade helst velat sova längre, men jag fick ett sms och var tvungen att gå och kika upp numret. Väldigt ovärt... Men ja tänkte käka lite frukost och sen lägga mig en stund till innan jag gör mig ordning för dagen. Ikväll vankas det uppesittarkväll hemma hos Ellen, kan bli spännande.

Igår så åkte jag in på birsta med pappa och Matte, gick med dom en sväng innan jag mötte upp Ellen. Fick med mig sista julklapparna hem, vilket känns jävligt skönt. Sen köpte jag även kläderna till nyår, det blev nog fint, men jag insåg för 150e gången igårkväll när jag kom hem att, jag är verkligen ingen klänningtjej ja eller. Har väldigt svårt att trivas i det alltså. Så jag bestämde mig för att ta onepiecen på nyår istället! Haha..

Nämen nu ska ja ta nån macka innan jag intar sängläge några timmar framöver. Så god nästan jul påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0