6

Söndag, söndag, söndag....... Dock skönt att vi får lov på onsdag, så söndag kanske är bra ändå. Iallafall den här söndagen.

Vaknade upp hos Bea imorse några gånger innan vi faktiskt klev upp, vi somnade sent så jag var svinigt trött. Gick hem och när ja väl kom hem orkade ja knappt ta av mig jackan. Så efter en stund hoppade jag in i duschen, sen intog jag soffläge tillsammans med Lemons. Beställe pizza och sen la jag mig i deras säng och kikade på nån film. Somnade och vaknade några timmar senare, fortfarande lika trött. Låg kvar en stund i sängen och fortsatte kolla på tv, sen packade ja ihop mina grejor, och till sist skjutsade mamma mig hit.

Så ja, det var min söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0