sunday

Tjabba. Idag är man trött som ett djur, och på rätt dåligt humör av okända anledningar. Har faktiskt ingen aning om varför. Men men. Det går väl förhoppningsvis över.

Igår tog jag mig en promenad ner till faggafälter där Julia var, jag hann se några minuter innan vi gick upp till Julia. Sen kom Tina hem och skjutsade oss till Jennifer. Hon färgade sitt hår, och sen for dom och köpte mat. Skulle egentligen ner till farmor men jag följde med till Sofia istället med alla tjejer. Sen hamnade några av oss i bergeforsen igen.

Efter några timmar där så for vi hem, somnade in skönare än nånsin, men så låter det ju nästan varje gång så. Har nyss käkat mig en rulle och ska snart vandra upp till sporthallen för lite jobb. Låter kult va? Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0