torsdag

Börjar med att tacka Alicia och Madde för fina kommentar. Löööööve you hihi. Bra att du uppdaterar bloggen också Alicia, duktig flicka.

Idag har jag haft en enda lektion, och där var man ju aktivare än nånsin! Började fem i halv två men for dit till elva för att käka lunch med Jennifer. Dock var maten äcklig och jag gick hungrig hela dan. Så det var väldigt ovärt att åka dit så tidigt, MEN MEN.

När ja slutade vid tre så tog jag mig en promenad hem bredvid en cyklande Alicia. Gick till pappa, käkade litegrann och sen blev jag hämtad av Anna för att åka och jobba med laget. Kom hem för en stund sen och känner mig faktiskt nöjd med denna torsdag. Jobbet var inte ett dugg jobbigt och för första gången kändes det till och med kul, så det var ju skönt. Fick åka hem tidigare också så det satt ju fint.

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, säkert ingenting. Fast man vet ju aldrig. På lördag ska jag iallafall på kräftskiva nummer 2 med en massa tjejer, ska bli jäkligt kul de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0