set fire to the rain

Och här har tiden runnit iväg märker ja. Ops.

Lördagskvällen var så bra. Jag hade en jäkligt rolig kväll med fina tjejer, inte illa alls! Kom hem vid 4 efter en lång promenad i mörket, sen sov jag som en gud.

Igår så gjorde jag inte mycket alls. Låg i soffan och kikade på en massa repriser hela dan. Väldigt skönt må ja säga. Strax efter tre rullade jag vidare på samling för match mot sund. Som vi även vann, 1-0. Frustrerande när man kunde ha gjort några mål till, men en vinst är en vinst. Så det var jäkligt skönt.

Nu sitter jag här, gör ingenting alls, pratar thailand med Jennifer och lyssnar på fin musik. Ska snart lägga mig och kolla på film hade ja tänkt. Det var även jag som stog för middagen idag, fick bli lasagne och det blev faktiskt riktigt gott. Grymt.t.t.t.t..t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0