dagens

Dagens humör: Jorå, ganska bra tror ja
Dagens mående: Än så länge trött, men jag mår bra
Dagens frisyr: Äckligt. Gårdagens..
Dagens smink: Som vanligt typ
Dagens klädsel: Svarta jeans, en svart tröja med nått tryck på, och converse
Dagens planer: Skola, sen har jag träning ikväll
Dagens materiella vill ha: Vet inte.
Dagens fundering: Varför jag alltid kliver upp för tidigt när jag har sovmorgon.
Dagens beroende: Datorn än så länge
Dagens tråkigaste: Det vet jag inte än.
Dagens längtan: Tills ja kommer fram till skolan. För då har jag gått hela den jobbiga vägen dit redan.
Dagens superlängtan: Thailand!
Dagens tidning: Aftonbladet
Dagens låt: save him

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0