bm

Menhej påre. Gårdagen vart ju lyckad den. Jag vaknade upp hos Julia, sjöng Ja Må Hon Leva för andra gången, sen tog jag mig en promenad hem i värmen. Hoppade i duschen, sen började jag fixa mig på nytt. Jag och Källman hade bestämt att vi skulle åka in till stan och kika på drakbåtsfestivalen, och dagen blev längre än väntad.

Vädret var skitfint igår och vi satt ute i solen från halv ett på förmiddagen. Kollade när dom tävlade, köpte oss varsin rulle och myste på helt enkelt. Efter många timmar i solen så gick vi upp till O'learys och satt oss med moder jord, jens och deras kompisar. Käkade popcorn och kollade på fotboll. Sen slutade det med att jag och Ellen bokade ett bord till oss och några till. Så då satt vi där ytterligare några timmar, hade trevligt iallafall. Sen gick vi ner till tältet, hängde där några timmar, och till sist tog vi bussen hem.

Har vaknat 175 gånger imorse, vaknat sovit vaknat sovit. Så tillslut gick jag hem. Ska strax gå ut och klippa gräsmattan............................. Det absolut dåligaste med stor gård. Tar ju hundra år. Blir så arg av att klippa gräset också, haha tar inte fram mina bästa sidor kan ja lova. Sen ska jag till pappa nån gång idag också, och ikväll har jag träning.

En vecka kvar av sommarlovet nu, fast jag jobbar ju hela veckan. Men ändå, snart tillbaka till verkligheten igen. Både skönt och inte skönt. Snart kommer jag ju sitta här och skriva hur jävla skolless jag är och att jag hatar matte. Jag kommer sitta med en inlämning kvällen innan helt oklar och jag är skitless, precis som vanligt. Men just nu i det här ögonblicket så vill jag tillbaka. Nämen hejdårå. Hade lagt upp bilder men får inte ens in dom på datorn. Får bli nån annan dag. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0