beem

Fyfan va kul vi hade igår, måste säga att sista helgen på sommarlovet blev hur lyckad som helst.

Senast ja skrev så skulle jag på samling. Vi mötte alby och vann med 8-0, så det satt ju inte fel alls. Sen när ja kom hem hoppade jag i duschen på en gång, och därefter så fixade jag mig. Strax efter halv sju vandrade jag bort till Agnes där alla redan var. Vi hade skitmysigt, käkade kräftor och pratade i mängder. Skratttade och hade oss, sen for vi in till stan och hade det grymt jävla roligt där. Sen rullade vi hemåt.




Duschade för nån timme sen, och sen hamnade ja här. Ikväll kommer Julia hem, och imorgon börjar skolan igen. Bara glad över att vi börjar halv tolv ja, känns ju inte så jobbigt faktiskt.

MENnn nu sitter jag bara och tompratar, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0