Albin gromer

Hej påre. Jens hämtade mig halv sju imorse, sen for vi inåt mot jobbet. Dagen har rullat på rätt bra och jag sliter på, hoppas att veckan går fort bara. När ja kom hem hade pappa lagat gomat, kött och potatisgratäng. Åt mig alldeles för mätt, sen satt jag mig här.

Ska efter det här inlägget gå och dra på mig nå kläder, sen far jag och Ellen ner på BSK och kikar på utvecklinglagets match. Sen hem och sova. Var skittrött imorse trots att jag hade somnat strax efter tio bara, måste vara efter helgens äventyr. Sovit alldeles för lite, vilket resulterar i att jag är helt trasig i flera dagar sen. Haha, men helt klart värt de. Tror ja.

Nu ska ja gå och försöka ge mig själv ett utseende. Haha hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0