tuesday

tjabba. har bråttom så jag skriver lite snabbt.
DÖDSSKÖNT det var att vara ledig igår alltså, mådde hur bra som helst ja. haha.. träningen på kvällen gick väl okej ändå, min armbåge är bra mycket ivägen menmen, vad ska jag göra åt derå liksom. ska snart iväg på träning igen och jag önskar mig själv ett lycka till. måste gå bra nån gång så. började iallafall dagen med två timmar bild och jag blev klar med kursen också, så det var ju skönt. resulterar i sovmorgon på tisdagar nu framöver, bra skönt. sen har vi haft några tråkiga lektioner bara. vandrade hem med ellen, kom hem och åt, och sen hamnade jag här. fast nu måste jag röra på mig, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0