myser med mina knän

tjabba. kom hem för ett tag sen. sov hos ellen inatt med henne och jennifer. imorse gick jag hem hit och hämtade mina grejor och sen vandrade jag upp till ncc för samling. åkte sen vidare till härnösand och spelade match som slutade 0-0. så det andra laget gick vidare på målskillnad, bra irriterande. men vi förlorade inte en match så det känns ju bra ändå. menmen. en final hade ju inte suttit fel.
ska till mamma idag men har ännu inte orkat packa eller nånting. så ja lär ju sitta här hela dagen och åka dit senare. sista veckan nu innan lovet så det känns ju jävligt skönt, slippa skolan en stund. kan nog inte bli bättre.

svider lite lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0