morgonlista

Du heter: Sara
Smeknamn: ska väl va nån hockeykille som säger svessa 
Låt som när du är ledsen sörjer till: kan grina till alla bara jag är ledsen 
Beroende av: mat
Vad tror folk om dig: att jag är knäpp
Stämmer det: ibland så säkert
Vad får du oftast komplimanger för: får inga, ska vara mitt hår isf
Vad säger du för att imponera på någon: brukar inte vilja imponera på folk ja eller
Hur imponerar man på dig:  när man är sig själv tror jag
Brukar du skratta för dig själv: ja hua,
Vad står det i ditt senast inkomna SMS:  ;)
Var bor du: sörberge
Trivs du där: japp
Äger du några converse: 10 par. så ja 
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej
Är du allergisk mot något: är jag säkert
Hur svarar du i mobilen: hallå,
Antal timmar sömn inatt: ingen aning 
Brukar du komma i tid: japp ;) 
När mår du bra: när det är sol och asfalt på vägarna. när man är med sina bästa och bara mår gott. hur bra som helst
När blev du fotad senast: jaru det vet ja inte,
Hur känner du dig nu: trött,
Vanligaste färg på dina kläder: svart ska de va 
Vad tycker du om fötter: fötter är väl fötter, bryr mig inte så mkt om dom 
Vad saknar du: säger som biffen ja. kärlek
Hade du en bra kväll igår: ja verkligen!
Favorit dryck på morgonen: vatten eller juice
Rakar du benen: japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: strax efter elva. eller tidigare, eller så senare. 
Är du blyg: ja. fast inte med dom närmaste
Sysslar du med någon idrott: fotbolll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, nästan iaf 
Har du spytt offentligt: har jag nog
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: allt dom gör 
Är du nöjd med ditt liv: kan ja lova
Är du bortskämd: inte så mkt, men lite är jag nog 
Vad gör du i morgon: åker till staden och kollar på teater med klassen
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: jaru, räknas blondinbella som kändis elle??
Vad längtar du till: kreta, kryssning, sommar, rihanna, thailand!
Har du bra vänner och äkta vänskap: har dom bästa jag
Vad använder du för schampo: hmjaru, vettefan
Hur gammal är du: fyller 17
Tycker du om någon just nu: nepp,
Gröna eller röda äpplen: äter båda ja, men stora röda tror ja 
Gillar du golf: tror inte det, jag suger på det så
Vilken tid gick du upp idag: runt elva
Har du sovit i din egen säng inatt: japp,
Har du strumpor på dig nu: nepp
Är det okej att gråta: självklart
När grät du senast: i veckan 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, lägga undan pengar, skulle bjuda fader och mamma på nått fint, och säkert handla en massa
Bär du glasögon eller linser: nej,
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha verkligen inte 
Har du piercing: 4 i öronen, och naveln
Vill du gifta dig: tror det ja
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: otroligt grym
Är du flygrädd: ibland
Hur vig är du: på en skala 1-10. haha 2 kanske
Är du musikalisk: nja, eller vadå?
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten 
Vilken är din favoritglass: ben&jerry
Tror du på ett liv efter döden? kan väl hoppas på det iaf
Tycker du om sushi? nä blä
Vad äter du helst när du ser på film: beror på vad ja är sugen på 
Har du tandläkarskräck: ja ibland
Är du morgon- eller kvällsmänniska: både och tror ja 
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: i perioder
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: några ggr i veckan 
Senaste låt du hörde: min nya favvo - kärlekens tunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0