källman

tjabba! gick som sagt bort till ellen förut och sedan fick till bussen. fick med mig lite prylar hem och ja tänkte slänga upp lite bilder sen. har även färgat håret igen, vart liite ljusare och dom gamla slingorna ser inte lika hemsk ut längre. har dock köpt ännu ett slingpaket som jag kanske lägger i redan idag, annars kanske mamma kan hjälpa mig imorgon. så får det nog bli. ska dit imorgon ändå och fira anton då hannnyss fyllde år. sedan vid 4 har jag match på västhagen, och till sist åker jag hem till ellen och firar sista med henne, jennifer & alicia. har haft jäkligt roligt två år i rad nu, och jag hoppas det blir minst lika kul i år. ska först käka med tjejorna och sedan ska vi nog bort till lite fler b-rudar. ska nog bli skoj det!
ellen är här, hon skulle bara hämta en tröja så hon är snart tillbaka. kommer nått inlägg till senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0