jag är högt över molnen

gokväll. slog på bb, men stängde av igen. orkade inte se.
slingade mitt hår förut, och det blev endast misslyckat. inga överdrifter. fattar inte ens varför jag ska börja greja med håret mitt, vet ju att det är typiskt mig att det ska bli fel. och som ja trodde så blev det ju så också. vill ju inte ens ha slingor. vill ju va mörk. och ändå ska jag färga det. måste vara något fel på mig alltså, jag kan inte låta bli.
så nu drar jag på mig en mössa tills jag fixat det här. ser ut som skit ju. bra tröttsamt. menmen. nu ska jag sluta klaga. hejdå


Kommentarer
Postat av: Williamsarah

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-09-16 @ 15:32:57
URL: http://williamsarah.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0