born this way

ÄLSKAR att onsdag är över skolmässigt. det är den absolut värstaste dagen på hela veckan. blä. sitter iallafall här och gör ingenting, läser bloggar, lyssnar på musik, och kollar facebook. precis som vanligt helt enkelt. har ingen träning ikväll och det känns jäkligt skönt med tanke på min träningsvärk sen igår + min armbågsjävel. har så enormt ont i magen och i låren. så lite vila skadade ju verkligen inte.
klarade mmitt matteprov idag också, så det var ju skönt. sen har dagen bara rullat på segt som vanligt. och imorgon börjar jag halv ett då våran lärare inte är där, inte illa alls alltså. så nu är jag nöjd. nä man kanske ska ta och skaffa sig ett liv. fast först ska jag greja en sak, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0