blandsallad

mtjaaaaa. är hemma nu. klockan är inte så mycket, och har det varit en bra kväll? hm ja, nja, kanske. kunde varit bättre. håret blev iallafall bättre än dom andra tre gångerna jag färgat det. fixade mig iallafall förut och tog mig bort till ellen. käkade med tjejorna och vi hade bra trevligt måste ja säga. sen kom anton och skjutsade oss till O där vi var en stund. sen åkte vi i olika bilar till tranviken, träffade lite alla möjliga där borta. hade inte så kul, hände inte så mycket, så till slut åkte vi i olika bilar ännu en gång hemåt. jag och några till fick åka med hannah, var överallt kändes det som och tillslut vare bara jag, hanna och f kvar. hon släppte av mig vid cosmos och nu är jag här, ellen lär ju skicka bilder nån dag så det lär ju komma upp kanske. vi får se helt enkelt.
imorgon väntas match och elva blir jag hämtad. kanske dax och lägga sig?
aja hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0