yo maka flow

tjaa

skolan rullar på, har dragit igång med fotbollen igen. ja det är vad det är liksom.
sovmorgon till tjugo över tio idag, när vi står där utanför lektionssalen inser vi att våran lärare inte kommer. så ja, själklvart var den inställd. håltimme efter det, så ja. vi var på skolan väldigt mkt i onödan. menmen, ja e glad för de.
åt mat, fisk. sen hände inte mkt alls förän nästa lektion. och nästa, och nästa. efter vi hade slutat drog jag elin alicia och maja till cosmos för mat. tjockade oss lite och for sedan vidare till bsk. damerna hade match och mötte även jennifer. 3-3 slutade matchen och jag höll på att frysa ihjäl i min übertjocka jack, AAAA säkert..
åkte till jullen, lämnade hennes hjälm, lånade toaletten, pratade lite, och sen for jag hit till pappa för att sitta vid datorn. fan man är ju inte levande utan facebook nån dag eller två. hä hä hä punkt punkt

imorgon börjar vi sent, har dubbeltimme i svenska, och sen slutar vi. vet inte vart fredagen tar mig, men det blir nog bra det. n e j  n u  s k a  j a g  g ö r a n å g o n t i n g  a n n a t . h e j d å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0