*

Jag blev utmanad av Alicia

Berätta 3 konstiga saker om dig själv som ingen riktigt bryr sig om egentligen:

1. precis som alicia så måste jag antingen blinka, stampa, hålla andan :s eller lite vad som helst mellan varje stolpe när jag åker bil. fast bara på motorvägen
2. jag kan inte ta flingor med mjök om mjölken har stått framme. spelar egentligen ingen roll hur länge den har stått framme bara jag får ta fram den själv och börja äta på en gång så går det bra. fast jag äter bara flingorna, mjölken är bara där för att flingorna inte ska vara så torra. jag hatar ju mjölk.
3. jag har haft ont i magen i tio år nu, och det konstiga är att inte en jävel vet vad felet är.

jag utmanar inte någon. för alla jag kan utmana har redan gjort den här.
heheheh hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0