radio

tjena
håller på att städa rummet men just nu har jag paus.
jag mamma och michaela åkte på ikea igår och shoppade loss lite. kom hem med, två tavelhyllor, tolv ljus och tolv ljuslyktor, galgar, typ smal bokhylla, och en annan hyllgrej, och ett smyckesträd. känns bättre på nått vis när man betalar själv också, men samtidigt jobbigt när pengarna bara rinner ur händerna på en. menmen, mitt rum blir fint iallafall :) haha ..
kommer före och efter bilder sen också. så får du ett litet kik

kämpar med garderoben, har ändrat och grejjat ett tag nu. ska höra med mamma om jag får ta bort dörrarna också, haha ja nu e jag på gång kan ja lova

nej nu har jag inte tid. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0