picture

gokväll

sitter här med hårfärg i håret, tänker inte tjata om utväxten för den syns knappt. men jag har sett den, och nu ska den helt enkelt bort. haha ..
det gick kanoners på sjukhuset idag, eller kanoners, det gick som alla andra gånger. gick därifrån lite halvt förbannad med tanke på att det är samma prat om och om igen, känns rätt meningslöst. menmen, ännu en ny behandling vi inte hunnit med. så jag hoppas det funkar den här gången.
köpte målvaktshandskar påvägen hem, och det känns så jävla skönt. äntligen lite fäste, äntlingen ett par handskar utan hål i. haha..
träningen rullade på, gick dåligt som bra.
match imorgon, känner mig inte ett dugg sugen. menmen, jag ställer upp så mkt jag kan.
fotografering med skolan imorgon, hua. värsta dagen typ. bokstavligen hatar det. ser lika förjävlig ut alla år, och jag har aldrig sett fram emot skolkatalogen, hemskt.
nej nu ska jag gå och tvätta ur håret, sen lägger jag mig och ser på lite oth. sovmorgon imorgon, härligt härligt.
Ne nu måste jag verkligen gå innan håret lossnar eller liknande, hade ju varit skoj inför skolfotot och allt.
kanske man ska sitta kvar då, skämma ut sig lite imorgon... haha usch fy och HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0