du saknar förmågan att förstå

godmorgon

äntligen fredag, snart helg!
är så jävla nöjd med mina fredagar att jag kommer grina när dom ändrar schemat, haha.. börjar 11:20, dubbeltimme i svenska. slutar 13.30. mmmmmmmmmmmmm va gudomligt

förlorade iallafall matchen igårkväll, n sugmatch helt enkelt. ingenting gick som jag ville och det gick endast fel. lyckas ju göra illa mig hela tiden också vilket börjar bli riktigt uttjatat. kunde knappt härda ut i slutet av matchen, ville bara därifrån. fast jag antar att alla dagar inte kan vara bra, men några kan iallafall få vara smärtfria.
förbannad_tjej_94 :@

idag är det aliciakväll.
ska först på IKEA och shoppa lite, sen ska vi ha myskväll hemma hos henne. blir hockeyn på fyran, lips, glass och lite chirre kanske. vi får se. är iallafall överlycklig att det är fredag, idag kommer vara en bra dag. det känner jag :)

nej nu ska jag smsa jennifer och höra om hon är på skolan, tänkte åka dit och göra henne sällskap. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0