dinner

i brist på annat, så har jag drömt mig bort på tradera en stund.
bihålorna ömmar, jag är snorig, har ont i halsen, och huvudvärken har legat på rätt hårt hela dagen. är inte pigg för fem öre, men jag vägrar ligga inne och deppa över det. så jag tror kvällen spenderas med ellen, om inte så finns det både chips och dipp som väntar på mig hos pappa. så kvällen löser sig hur som helst.

har match både imorgon och på söndag, plus troligtvis träning på måndag. jag kommer vara helt slut, men då känner man att man lever iallafall .....

känner någon sorts irritation i att mamma inte ringde och frågade om jag hade ätit. jens kom hem med mat från donken, och mamma sa att jag inte skulle ha för att jag är hos pappa. men är jag det? nej.
papppa kommer hem från jobbet kvart i 8. och med alla dom är raderna vill jag komma fram till att jag inte får någon middag idag. VA BRA ....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0