cool

tjatja

skriveriet är inte på topp och verkligen inte bilderna heller. och nu när jag väl har knäppt på någonting har jag inte sladden här, blir bra less på mig själv ibland -.-
har iallafall haft en trevlig helg. 40års fest i fredags, sög rätt hårt där i slutet så jag drog hem. men i lördags hade jag först match, hann träffa på moa också, rätt lite men ändå. hua länge kvar tills nästa gång hon kommer, men då jävlar äre lov så då hoppas jag på en mer långvarig träff ;) haha .. vi vann även matchen, 3-1.
efter matchen rullade jag hem till jennifer och hade mer än kul. riktigt lyckad dag faktiskt.
igår, söndag. var hos jennifer ända tills ja skulle åka på samling. matchen var lite fram och tillbaka, dom ledde, vi ledde, och tillslut blev det oavgjort. riktigt surt, men jag är nöjd med min insats iallafall. har fina blåmärken lite här och där också, jennifer älskar när jag går och klagar över dom. haha inte smärtfritt här inte.
skoldagen har rullat på bra, skjutsade hem jennifer efter skolan sen drog jag hem och åt. har legat och sett på lite one tree hill och myst på.
håller på att planera kvällen, lutar åt ett håll men vi får se hur det blir :)
nu ska jag redigera lite bilder, pussHeJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0