you don't know me

gokväll

träning gick rätt bra, kunde ha gått sämre helt enkelt.
är helt slut i kroppen, och det känns som att huvudet ska sprängas vilken sekund som helst. har en massa engelska jag måste göra, men eftersom jag har glömt papperet på skolan så kan jag inget göra. känner inte att jag bryr mig så mycket för stunden, är less.

börjar halv ett imorgon, känns riktigt skönt.
vill att den här veckan ska gå fort, ska iallafall umgås med helena på onsdag efter skolan, torsdag har jag träning. och fredag tror jag det är avslutning med utvecklingslaget. har lite plugg att göra också.
nej nu ska jag nog gå och lägga mig, funderar lite på när pappa kommer hem.
menmen, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0