varför gör jag detta?

Alla tjejer måste göra detta test!

Andvänder du parfym? japp
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? får inte komplimanger
Vad kollar du på först hos en kille? utseendet?
Vill du ut och festa nu? nej
Vad är klockan? 1908
Vilken färg har din mobil? svart
Vad ska du göra nu? skriva klart min novell hade jag tänkt
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? ja
Känner du att du orkar med en fråga till? ja
Kan du gå ut utan smink? ja
Vem ringde dig senast? julia
Vad har du för bh på dig just nu? en rosa en
Vad har du för trosor på dig just nu? pieces
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? haha tror faktiskt inte jag ska ta det här
Vad brukar folk få för intryck av dig? jobbig?konstig?ful?äcklig?
Har du någon gång klätt dig horigt? nee
Har folk kallat dej slampa? säkert
Har du kallat någon för slampa? säkert
Har du varit riktigt kär? a
Är du småintresserad av någon nu? haha ne
Har du kontakt med ditt senaste ex? ibland
vill du gifta dig? kanske de
Vill du ha barn? ja
Vill du ha en pojkvän nu? a
Saknar du någon som du varit tillsammans med? ne

killar ska ha :

björn borg / adam underwear -
spela roll
vitt / svart - spela roll
Tighta jeans / baggy jeans - mitt emellan?
tighta t-shirts / säckiga t-shirts - inte så tight så den spricker, men inte så stora så det får plats tio pers i den heller
magrutor / helplatt - ja måste jag välja, rutor
ljust hår / mörkt hår - spelar ingen roll alls
speciella ögon / normala ögon - hur ser speciella ut då?
kyssas öppet / hålla handen öppet - kyssas som i grovhångla??? isf tar jag hålla handen öppet
utekväll med killen / hemmamys - haha utekväll på maaz? isf tar jag hemmamys :)
visa att han älskar dig / låtsas vara kompisar när ni är ute - visa att han älskar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0