nice

bad fredrik, min gamla fotbollstränare, [jag har gått upp och han slutar] lite oseriöst sådär i fredags på våran avslutning att skriva värsta kärleksförklaringen till mig på hans blogg. sen tjatade jag än en gång på fejjan igår också. ja, efter att ha varit jobbig så skrev han ju faktiskt några rader om mig. trots han väldiga ärlighet så uppskattar jag ändå det han skrev, han har självklart rätt som alla andra gånger. hans slutord var om det dög, och ja. det duger väldigt mycket

- "Skriv en kärleksförklaring till mig, ungefär så lät uppmaningen på årets fotbollsavslutning.
Serviceminded som man är så får Sara det.
"

- "en lång, stark, långsam, lat tjej med högst varierande humör. Skaplig teknik och
ett fantastiskt tillslag var hennes största tillgångar,"

- "vår käre Magnus frågade om det var någon av tjejerna som ville testa att stå i mål.
 Sara var en av de som ville. Den som blev kvar i målet."

- "Hon var bättre helt otränad än ett par andra målisar jag jobbat med som stått i många år...
Hennes totala oräddhet imponerade omgående på mig. Attityd och inställning är inte alltid något som jobbar till hennes fördel, men jäklar vilken naturbegåvning i målet! Slänger sig framför fötterna vid frilägen, kliver in i klungor och boxar bort höjdbollar och slänger sig utan en tanke på smärtsamma landningar!"

- "mer kunskap gjorde att Saras talang började slipas allt mer. Vad gör Sara då!? Hon bestämmer sig för att flytta till Torpshammar och sluta med fotboll... Tråkigt. Både med en bortkastad talang och en kul tjej mindre i laget (i alla fall då hon är på bra humör).
En och en halv vecka senare var hon tillbaka. Torpshammar fick klara sig utan Sara." -
haha

- "Säsongen 2011 hör Sara till a-laget. Jag hoppas verkligen att hon tas hand om, matchas in på ett bra sätt och inte sänks som flera andra spelare. Med rätt träning och matchning kan hon bli riktigt riktigt bra."

The Sara Svensson Story, måste vara det bästa inlägg han någonsin skrivit alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0