mikrofonkåt

jag vet att uppdateringen har varit allt annat än topp senaste veckan, men det är för att jag har varit hos mamma. det går inte att ladda upp bilder typ och då har jag ingen lust att uppdatera så mycket heller.
men nu så ska det nog bli bättre, förhoppningsvis ;)

pappa ha främmande, jag har tråkigt, funderade på att gå och lägga mig, MEN det känns ju lite tråkigt så jag står ut ett tag till. förstår inte hur jag orkar alltså.
tror faktiskt jag ska ta och träffa elin en stund, prata litegrann om allt som förut. kan ju bli trevligt det.
dock blir det ingen senkväll här inte, ni ska nog se att jag ligger innan halv nio.. haha fult

nej nu ska jag nog bege mig, tjarrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0