kom igen

HOHO tja bloggen!

sen jag kom hem från jennifer har jag suttit framför denna och gjort lite allt möjligt, redigerat nån bild eller två, spelade bubble spinner på facebook, smsat, sjungt hejvilt till en massa låtar, ja så ser mina lördagar oftast ut, haha.. ellen kom efter 6 nångång och skrämde livet ur mig. hörde hur det lät en massa, så jag smög till nyckelhålet och kikade lite, också står hon där som snygg som vanligt. har sen dess hunnit duschat och fixat mig på säkert mindre än en timme. jennifer jobbar fortfarande men är snart på ingång. vi får se vad kvällen har att erbjuda, jag och ellen ska iallafall sova hos jennifer. kan ju bli mysigt de ;)

slänger in några snygga bilder innan jag säger gokväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0