don't be a stranger

vilket väder alltså, ansiktet fryser ju fan sönder varje gång man går utanför dörren.

dagen började lite fint med 2 timmar bild, sen har det typ gått utför.
varit halvt irriterad hela dagen, och det har gått ut på fel personer som vanligt, förlåt jennifer.
sista lektionen hade vi matte, har fastnat och idag orkade jag inte ens bry mig.

gick iallafall hem från skolan, och det var riktigt jävla kallt alltså. hade lust att lägga mig på marken och bara skrika ut till världen att jag hatar kyla. men efter några meters funderingar insåg jag att gud vad jag skulle skämmas, det hade ju inte blivit bra alls. så jag fortsatte gå, kämpade fram i vinden, med hela ansiktet fullt av hår, men tillslut kom jag fram, slängde mig in i trapphuset typ. sen försökte jag hitta andan med tanke på hur snabbt jag gick. haha efter alla dessa problem kom jag äntligen in. fick mat, mådde kanoners, och nu är jag less igen.

aja. inget intressant har denna dag att erbjuda, förutom träningen. som jag har fattat det börjar vi med skinkcupen idag, så nu är det bara att kämpa. få lite till blåmärken och bara må gott.

hejdå skitdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0