dagboken

godmorgon.
börjar 1120 idag, och jag var riktgit duktig att kliva upp vid åtta för att kunnde skriva mer på min novell som delvis ska vara klar idag. är uppe i snart 4 hela sidor och det känns ju bra, dock är det en bit kvar och jag vet inte riktigt hur jag ska avsluta. så jag skriver och skriver utan att veta liksom. hoppas sten tycker det är bra bara, känns dock inte så. menmen, livet går vidare :)

idag äre fredag, vilket känns jävligt skönt. första helgen med snö för det här året, tycker det är kallt men det ser fint ut iallafall, haha.. ska till jeffi idag efter skolan, idag ska det tränas kan ja lova er. kämpa

nej nu ska jag spara och gå och klä på mig.
tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0