you better die young

hejsaNNNNNNNN........

all denna snö, känner mig rätt less på den nu.
har även fått skottat här hemma idag, känner mig väldigt väldigt duktig. jens åkte för en stund sen, hans skulle på bio. och mamma jobbar över, så hon kommer väl snart hoppas jag. känner mig lite ensam faktiskt. hehe menmen.
skolan har rullat på idag, och imorgon är det fredag äntligen!.
känner att veckan har varit rätt kul och den har gått bra, så det känns skönt.

imorgon ska vi till jimmy som har fyllt år, ska få se hans lägenhet också. den är tydligen skitsnygg, så det blir nog trevligt. sen tänkte jag flörta lite med mamma och ta ett snack om en sak som jag suktar efter......... hehehhe hejdå nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0