snow on my face

tjaaAAAAAAAAAAA......

jag GICK hem från skolan i detta väder, jag kom knappt fram. sanning, trodde vaderna skulle börja krampa vilken sekund som helst. haha .. nejmen fyfan va det snöar, så länge snön inte är på mig, så äre lugnt. men nu var den överallt, verkligen överallt...... just nu idag, hatar jag snö väldigt mycket

skolan har rullat på riktigt bra idag faktiskt. har fått en del gjort, så det känns skönt. ja och elin redovisade för jenny idag, så det är klart. jobbade ikapp i matten eftersom jag var sjuk i måndags när dom började med det där kapitlet. son har jag hemma och den är snart klar, så den fixar jag ikväll. var även med på gympan även fast jag inte skulle det egentligen. åkte skridskor, och måste bara få skryta lite här och säga att jag är så jävla grym! helt sjukt va bra jag är. hahha kanske inte, men ändå. jag är stolt över migsjälv =)

har ju pengar nu så jag ska kolla runt lite på hm och andra sidor, vill hitta lite inspiration så jag vet va jag vill ha när jag väl är på birren. så hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0