one of those days

hejhej.

först tänkte jag inte gå på hockeyn, sen insåg jag att jag faktiskt ville. kylan skulle inte få stoppa mig, så jag slängde iväg ett sms till alicia och ja så blev det. haha vilken jävla kväll säger jag bara. skrattade en del iallafall*

en förlust senare fick jag skjuts hem av dom också, när jag kom hem tog jag fram min b&j glass. lovelovelovelove va gott

och en stund senare sitter jag här, ska snart ta mig en tallrik flingor och försöka sova. sov jävligt dåligt inatt, och vaknade rätt sent. och så har resten av lovet sett ut också. ska försöka vända på dygnet lite iallafall, så jag orkar med att kliva upp på måndag. kan bli en utmaning.....

plus att jag måste plugga nån dag, lär bli söndag. för sån är jag, men inombords vill jag göra den tidigare. men som sagt så är ja inte så. hårt haha ^

jamen jag rullar vidare jag då, och passar på att tacka alicia för kvällen. jag hade mer än kul =)(L)

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0