let the sun die

hejhejhejhejhej.
någon som är lika trött som jag idag? det är frågan.

jensan ringde nyss, men la på ungefär lika snabbt. vi ska till jimmy och äta middag idag, blir nog trevligt det. ska höra om jag kan få b&j efter det också. hade ju varit gudomligt gott faktiskt...

känns grymt skönt med helg, äntligen ska jag få sova ut. har varit allt annat än pigg i veckan. tror inte det har gått en dag utan huvudvärk. väldigt irriterande. men dock har det gått bra i skolan, har jobbat på som aldrig förr typ. så det är ju bra. känns osm att det är mycket på G dom närmsta veckorna. som jag har fattat det äre vecka 4 nu. nästa vecka har vi fysikprov, vecka 6 har vi grammatikprov plus två nationella. och vecka sju har vi prao. så ja. kom på nu att ja o elin glömde ringa och kolla praon idag också. men vi kan nog fixa det nästa vecka.

gillar min nedre spotifylista också, haha för alla er som antecknar tänkte jag ;)

nu orkar jag inte mer. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0